Váš košík
            
            
        
                    V košíku nejsou žádné další položky
            2. díl pracovního sešitu pokrývá svým obsahem zhruba 2. pololetí 5. ročníku ZŠ, obsahuje úkoly k procvičování učiva daného RVP ZV. Svým grafickým i metodickým stylem odpovídá 1. dílu PS. Na prázdné liché strany byly doplněny úkoly pro nácvik způsobů řešení testových úloh. Do tohoto sešitu mohou žáci zapisovat i řešení úloh z učebnice. Nebudou muset používat další sešity nebo volné listy.
 
                         
                         
                         
                         
                 
                 
                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                

 
   
          
 
   
          