Písanka seznamuje žáky s jednotlivými písmeny podle tvarových skupin.
Nejdříve se žáci učí malá písmena, v druhé části písanky pak
písmena velká. Písmena jsou ihned řazena do slabik a slov tak, aby bylo
jejich psaní dostatečně procvičeno. Později, když už žáci znají
dostatečné množství písmen, píší celá slova a zařazují je do vět.
Cvičení jsou v písance sestavena tak, aby různými způsoby procvičovala
znalost nevázaných tvarů písmen a ukázala, jak nevázané písmo používat
k běžnému psaní.
V písance je věnována pozornost:
přepisu z velkého nevázaného do malého nevázaného písma a opačně,
oddělování jednotlivých slov (na začátku je použit pomocný symbol
„tužka“, který vyznačuje, jak velká mezera by měla být mezi prvky
psaní – písmeny, slabikami, slovy),
gramatickým jevům (psaní velkých písmen, psaní ú/ů, …),
aktivní činnosti (žáci vymýšlejí slova podle obrázků a píší je jako
autodiktát, vybírají vhodnou slabiku či slovo do věty, aby měla věta
smysl, apod.).
Jak psát tiskacím od 3.ročníku ZŠ - dvoubarevné
8595606700727
Tato písanka sloužící k výuce nevázaného písma je určena žákům 3. ročníků, kteří se dosud učili psát vázaným písmem. Je tak alternativou výuky nevázaného písma od 1. ročníku, k níž slouží řada Píšeme tiskacím písmem pro 1. ročník.
Popis
Více informací
3-88
1 ks
Nové