Váš košík
            
            
        
                    V košíku nejsou žádné další položky
            Čtenářský deník pro žáky 3. – 5. ročníku ZŠ je koncipován jako doplňkový výukový materiál k rozvoji čtenářské gramotnosti, a nejen to. Vedle možnosti klasického zápisu o přečtených knihách přináší prostor pro sebehodnocení vlastních čtenářských zážitků a jejich sdílení formou vzájemných čtenářských konzultací, i místo k vlastním komentářům a postřehům učitele. V závěru nechybí tipy na další činnosti, kterými lze na deníkové záznamy navázat.
 
                         
                         
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                 
            
                                                                                                                                                 
                                                                 
            
                                                                                                                                

 
   
          
 
   
          